Kopparspiral

Idag satte jag in en ny koppar spiral, tillbaka till den skiten. Mensvärk från helvetet och oregelbunden mens, jippi! Men det får jag ta. Inga mer hormoner. Enda som besvärar mig lite är att då jag tidigare hade kopparspiral var jag väldigt känslig mot stötar mot livmodertappen under sex. Räcker liksom att ha ont på ett ställe... Får hoppas det kanske inte blir så denna gången.

Har tagit fluoxetine i två dagar nu och känner inte av några biverkningar änsålänge. Antagligen inbillar jag mig men jag känner mig redan lite piggare och positivare.

Detta är andra mensen då jag använder mig utav m-kopp, gör ont när jag sätter in och tar ut men eftersom man inte behöver göra det så ofta så är det super! Så mycket smidigare och faktiskt fräschare än tampong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0