Same shit, diffrent day

Vad ska jag skriva.. Känner att jag måste skriva, men vad? Ligger och försöker somna men det känns som det blir svårt inatt. Skulle jag sammanfatta mina känslor med några ord just nu skulle det vara: Illamående , obehag, hopplöshet, tom... Försvinna , en längtan av att bara få slippa mig själv. Jag vill bli fri, känna känslan av frihet. Ett pirr i magen av lycka. Jag tror hoppet är grymt viktigt för att man ska kunna resa sig upp, tro på det liv man lever. Jag orkar inte hoppas. Just nu ser jag inget hopp, det är det som gör det extra jobbigt. Aptiten är lika med noll just nu, jag orkar inte försöka vara frisk. Ibland känns det som att jag omedvetet strävar efter att må skit. Trycka mig själv ner i skiten, se allt det dåliga i livet. Det är precis som att jag tar för givet att det är så det ska vara. Jag är dömd till att aldrig få känna fulländad lycka. Jag blir så arg på mig själv! Varför? Vad håller du på med, skärp dig! Stå på dig! Lär dig vara stark! Du är så jävla patetisk. Jag tror jag behöver träffa någon.. Prata ut. Men det är ett så sjukt stort steg så det blir liksom aldrig av att jag har orken att ta det. Vad kommer hända om jag faktiskt pratar ut? Jag vill inte vara knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0