Tiden har gått

Ja tiden har gått och det var fruktansvärt länge sedan jag skrev något här.. Mitt liv har förändrats, tack o lov kanske jag borde tillägga. Jag vet Inte vad som fick mig att logga in och läsa på den här bloggen igen. Kanske för att jag känt mig lite nere idag, den pessimistiska deprimerade delen av mig finns fortfarande kvar, det är en del av vem jag är helt enkelt. Ja, i nuläget har jag pojkvän, vi träffades i maj juni och nu är vi inne i november månad..de nojjiga tankarna av att det kommer sluta upp med ett brustet hjärta för min del finns inom mig. Och det gör mig deprimerad, jag är sårbar och beroende av en annan människa för att mitt liv ska kunna rulla på. Det som jag så länge intalat mig jag inte ska tillåta.. Men idag läste jag ett ordspråk: "The best part in our life is also often The most difficult; dont let that stop you from choosing it." Det stämmer.. Men fyfan.. Vågar inte tänka på den dagen då jag förlorar honom, hemskt nog märker ja hur mitt inre försöker förbereda mig på det hela tiden . När det gäller träning och matvanor kämpat jag för att känna mig "frisk", det jag läser i mitt arkiv här är en tid jag försöker lägga bakom mig, man kan inte leva ett liv så. Men kontrollfreak är jag fortfarande o pressen på en snygg kropp har inte försvunnit. Jag äter gröt till frukost , mycket sallad, och har börjat träna mer styrketräning för att höja förbränningen och min ämnesomsättningen. Ibland äter jag ripped caps från wnt, de ska göra så förbränningen ökar och det känns som de faktiskt fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0