Så dum, så dum..

Jag har bara en stor längtan, en strävan över att få känna mig nöjd med min kropp. Jag avskyr fett. Jag vill vara hälsosam. Jag vill kunna äta normalt och vara nöjd. Jag vill inte svälla för att jag unnar mig en normal dags matintag. Varför i helvete har jag förstört så för mig själv? Min ämnesomsättning är helt nere i botten så som jag har hållt på och svälta mig som yngre. Hur kan man vara så dum!! Jag fattar inte hur fan jag kunde vara så dum! Hellre lite mullig och en normal ämnesomsättning. Än att nu vara mullig pågrund av att jag tidigare gjort mig onödigt smal på ett onödigt vis. Jag skäms över att jag varit så dum..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej,



jag får börja med att säga att vi inte känner varandra. Jag snubblade över din blogg och den berörde mig. På något sätt vill jag säga att vem du än är, var du än är så vill jag att du skall må bra. Att du skall unna dig själv att få må bra.



Kanske är jag med min kommentar ett oönskat inslag i din vardag och det är möjligt att du inte vill veta av mig. Men om, om du gör det så får du gärna maila mig. Jag vet inte vad jag kan göra för dig mer än att berätta att det finns en annan värld där ute. En värld där kalorier inte spelar någon större roll. En underbar värld.



Hör gärna av dig.

Kajsa

2010-08-05 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0