KOM IGEN

Jag är inne i en period där jag inte har någon lust att ta på mig kläder för att jag vet jag inte kommer gilla vad jag ser, en period där ja känner mig allmänt äcklig.
Måste komma igång aktivt med springningen igen.

Imorgon är det redan söndag, och jag måste plugga en massa. Sen är det skola igen! Orkar verkligen inte!

Jag har inte ätit något man varken kan kalla frukost lunch eller middag idag, jag har bara stoppat i mig lite då och då. Helt sär. Måste få fasta regelbunda tider istället, för man har noll koll på hur många kalorier man får i sig när man äter lite då och då hela tiden. :S
Och INTE bra för tänderna, har börjat bli orolig för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0