TummenerTorsdag

Denna dagen har jag inte gillat, jag har unnat mig. Visst jag känner ingen ångest , för jag har unnat mig under fullstängid kontroll. I skolan var det god mat , åt fem st chicken bits,  och sedan var vi på studiebesök och de bjöd på supergod kransbröd eller var det heter, så en liten bit sånt blev det med grr..  sedan är ju inte saken bättre av att jag inte haft ork att träna. Men det är en ny dag imorgon , som tur är. Tänker inte lista maten idag eftersom jag inte vill räkna ihop kalorierna, men det blev en nyttig frukost under 100 kcal och bara ett äpple och 3 kalkonskrivor till middag.

Det positiva med dagen är att en av mina nära kompisar som själv är väldigt viktfixerad påpekade hur smal jag var, och att hon suttit och tänkt på det när jag gick för bi. Göttans ju, och föreställ er nu ingen skinny brud för jag har både rumpa och bröst och muskler och kött och även fett förstås!.. Jajemän.


Tyckte hon var grymt snygg på denna bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0