Tisdag

Fan mamma. säger jag bara, hon kom in innan träningen och ville låna min dator snabbt när jag hade uppe en blogg jag läser, som hade rubriken "hatar fett!", fick panik och klödda en massa för att få bort den samtidigt som jag försökte låtsas vara helt lugn. Hon måste ha sett:S naeejjj,........


Frukost: specialarsmoothien 59 kcal
Lunch: 1 dl ärtor/morot blandning, ½ köttbulle, 1 tugga potatis, 4 msk majs, 1 dl rödbeta 100 kcal?
Mellanmål: 50 g kalkon, lite musli 80 kcal
Middag: 100 g kyckling, 1 äggvita 120 kcal
Mellanmål: ½ dl laktosfri lättmjölk 15 kcal

Träning:
30 min core, 60 min spinning, sjukgymnastik -400 kcal

Sammanlagt: 374kcal -400kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0