Måndag

Jaha då har denna dagen också flytit förbi, inte så nöjd som jag vill vara. Käkat i stort sätt samma sak hela dagen, och gah va jag tvungen att köpa dom söta små otroligt goda äpplena så att jag käka upp alla fyra? Speciellt efter att jag lagt in ett inlägg om hur fruktoset i frukten inte är jättebra för en? haha jaja!
Ska snart sticka iväg och träna iaf.


Frukost: 15 g kalkon 20 kcal
Lunch: 2 små äpple, 15 g kalkon 90 kcal
Mellanmål: 2 små äpple 15 g kalkon 90 kcal
Middag: 1 morot, 2 småbitar kyckling, 1 msk ärtor, i chilli och curry. 86 kcal
Mellanmål: 1 dl laktosfri lättmjök 30 kcal

Träning: 30 min cykling, sjukgymnastik, bodypump -390 kcal

Sammanlagt: 286 kcal -390 kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0