Vill träna

Dagarna efter skolan är så fruktansvärt dryga när man inte kan träna, jag klarar inte av att inte få träna , jag mår dåligt av det, jag blir en jobbig person också, gillar o jävlas med alla och garvar o har mig snacka om överenergi, JAG VILL BLI AV MED DEN! Åh. villvill vill....:(  tänk att bara få ge sig ut nu och låta stegen flyga frammåt på slingan... fan.. jävlajävla knä. haha förlåt va deprimerande och jobbig jag låter, mend et är så frustrerande bara.. och det hjälper ju inte att inga kläder värkar passa. allt är bara så himla fult på mig. jag vill gå ner, men jag kan inte det utan min träning..

Kommentarer
Postat av: mg

jag fattar precis vad du menar! varför kan du inte träna? <3

2009-03-12 @ 21:53:23
URL: http://stayperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0