..

sitter här och knappar på  ny bärbar dator! HÄRLIGT:) fast känns lite tjockis att ligga i sängen med datan i knäet haha, idag har jag storvägrat att hänga med en massa kompisar och bada på äventyrsbad, (vi är lediga idag). Aldrig i livet att jag skulle kunna visa mig i bikini nu.. men de kunde jag ju inte säga till dom så jag är "tråkmånsen" idag. haha okej det är jag ju faktgiskt om man tänker på anledningen varför jag inte hänger med. Men så är det bara..

jag har inte tränat på över en månad nu... anledning, jag har fått en knäskada efter skidsemsetern. så jag går hos sjukgymnasten och gör sjukgymnastik, när jag helst av alt bara vill ut och springa snder  mig. Men det får vänta..:/ och nu börjar vädret bli så härligt och fint med.. suck.. men jag kommer snart kasnke få börja på spinningen igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0