48 kg

Jag har nu plötsligt nått det mål jag för ett tag sen bestämt skulle vara då jag blev nöjd.  Det har gått förvånatsvärt enkelt! Jag la av med att sitta och läsa massvis av bloggar och jag la av med att räkna varje kalori, det blev så mycket bekvämare att gå ner i vikt utan att vara besatt av det!
Men jag är fortfarande inte nöjd, men jag måste snart nöja mig, för jag bryr mig inte om lite fett finns kvar, men det är fortfarande en del till som ska bort.
Jag mår mycket bättre nu, jag är lyckligare med mig själv och att sätta på kläder är inte längre en pina.

Igår blev en chock för mig! Jag hade inte testat några av mina jeans sedan jag skada mig och skidsemestern för jag klara bara inte av att det satt så tajt jag fick panik. Och med rädlsa tänkte jag igår jag skulle möta sanningen sätta på mig ett par jeans kanske skulle det trigga mig lite. De satt som baggyjeans på mig hela högen!! de trilla ner! Det är SJUKT!
En glad men skrämmande överaskning, för tanken på att jag verkligen inte kan se att mina lår och rumpa har blivit så pass mindre, det känns kontigt, jag tror inte riktigt på det men det måste jag ju.


Idag har jag ångest över alla alkoholkalorier jag fick i mig igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0