M&P

Mamma och pappa har blivit nojjiga, vill väga mig och och känna på mig. Men tror de har släppt misstankarna igen jag har pratat med dom. Visat dom att jag äter. Jag ligger på 47.9 i vikt nu.

Idag har jag varit ensam hemma, har blivit en massa vattenmelon bara..  Men nu insåg jag att vattenmelon inte alls är särskilt oskyldig, bara jävligt gott!
40 kcal per 100 gram! Jag har alltså fått i mig en MASSA. Och dessutom frusterad över en annan sak så för mig blir det springrunda ikväll. Dåligt att det är så jäkla varmt bara. Men jag kan ändån inte hitta på något annat.

Jag orkar inte med mig själv och mitt liv. Samtidigt som jag älskar det. Orkar inte klöddet bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0