Höstterminen 09

Jag längtar nästan tills skolan börjar igen, jag saknar att räkna kalorier, känna kontrollen över det.
Träna i stort sätt varje dag, och skriva in allt och sätta upp mål på kalorier.nu
Det är kul när man når sina mål, och gör det ännu bättre!

Men denna gången har jag inte samma planer. Jag har insett att man kan gå ner i vikt utan att ligga på 200-300 kcal om dagen plus träning.
Jag ska träna och hålla koll på intaget bara. Undvika onyttigt, som jag inte har några svårigheter med. Mina porttioner är redan så små så de tänker jag inte minska på.

Känns lite tidigt att börja planera nu men skitsamma!

Kommentarer
Postat av: Ida

hej! jättefin blogg :) hur är det?

2009-07-30 @ 14:36:16
URL: http://idaatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0