"Veckovikt"

Jag tänkte göra en liten sammanfattning av hur min vikt pendlat sen skolstarten.
  • Torsdag: [ 53,2 ]
  • Fredag: [ 52,1 ]
  • Lördag: [ 52 ]
  • Söndag: [ 53 ]
  • Måndag: [ 53,7 ] !!!   Fetto på helgen pallar inte det..:/
  • Tisdag: [ 52,1 ]
  • Onsdag: [ 51,8 ]
  • Torsdag: [ 51,5 ]
  • Fredag: [ 51,1 ]
  • Lördag: [ 52,1 ]   Börjas det igen..
  • Söndag: [ 52,2 ]
Det syns ju klart och tydligt att helgen är min svaghet. Där jag blir tvungen att äta middag tillsammans med andra och jag har annat för mig istället för att träna. Jag hoppar ur mina rutiner helt enkelt. Måste verkligen tänka på detta till nästa helg. Tänk så mycket jag skulle tjäna på att vara skärpt under helgen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0