Veckoplanering

Efter lite utvärdering av denna veckan har jag kommit fram till att det är bättre att äta en knäckemacka eller smoothie på morgonen istället för en frukt, eftersom jag annars får i mig för lite fibrer.

Ett stort plus är att jag inte ätit mjukt bröd på över en vecka. Kommer fortsätta med att inte göra det.

Jag måste också bättra mig på att hålla mig skärpt under nästa helg också.  Denna och förra helgen är tumme ner.

Alltså:
Frukost: ca 50 kcal, knäckemacka eller smoothie.
Lunch: Ej över 100 kcal
Mellanmål: (om jag slutar tidigt) 50 kcal, frukt.
Middag: Ska innehålla mellan 200-300 kcal, beroende på hur mycket jag tränar den dagen.
Mellanmål: (om jag tränar) Efter träning,50 kcal 1 dl mjölk.

Dagsintaget ska vara jämt, jag ska dricka mitt gröna te och mina omega 3 tabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0