Torsdag

Jag känner på mig att denna dagen inte kommer bli lika bra som de andra, eftersom jag inte tänker träna, även om jag känner för det, lovat att ut o gå med M ist. Min vikt idag var 51,5 kg, 0,3 kg mindre senn igår, jag minskar jämt. Så om allt skulle gå rätt idag skulle vågen stå på 51,2 imorgon, vilket jag tyvär inte tror den kommer göra. Men känner ingen större stress. Jag vet att jag kommer gå ner det. Jag är så himla fast besluten. Jag vet att jag kommer lyckas. Viljan är det enda som krävs. Det funkar verkligen att göra det såhär. Jag får ingen panik, jag hetsar inte, jag tänker inte ens så mycket på mat som jag brukar för att undvika det. Imorse ville jag ta ett äpple också men så tänkte jag bara Nej, du vet att du inte behöver det. Så stoppa jag ner det i en kasse och tog med till skolan istället, och jag mådde hur bra som helst endå.


Frukost: 1 apelsin (50 kcal)
Lunch: 1 äpple, ½ dl riven morot (100 kcal)
Middag:
1 pannkaka, 50 g skinka, 1 apelsin. (300 kcal)


Änsålänge ser det ut såhär. Har hjälpt mamma baka en skinkpaj, och jag vill så gärna ha en liten bit av den, så jag sätter ett maxvärde på att jag bara får ha i mig 100 kcal från den. Blir en liteliten bit men det unnar jag mig. Sedan ut o gå långispromenad med M, sen MÅSTE jag plugga. Prov imorgon:/ !

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0