Tisdag

Tisdagen började bra med att vågen stod på 52.1 imorse, skönt tillbaks till min normalvikt iaf. Jävla helg asså. Dagen fortsatte gå bra efter det med. Nu sitter jag mätt och belåten utan någon som helst ångest! Regelbunden kost is the shit:)


Frukost: Smoothie:) (1 dl lättyoghurt, 1 dl mjölk och hallon) (100 kcal)
Lunch: 2 ½ dl pizzasallad (ca 100 kcal)
Mellanmål: 1 äpple, 1 skiva köttfärslimpa (150 kcal) mindre bra, men slutade så tidigt.
Middag: 1½ dl Kinamix med chilli (nästan bara majs och ärtor), 1½ skiva köttfärslimpa, 1½ dl mjölk till det (300 kcal)

Sammanlagt:
650 kcal

Träning:
Gympa i skolan ( - 150kcal ?)
Ska smälta maten nu en timma sen blir det 30 min core och 45 min spinning. ( ca - 400kcal)


Känns bra att känna mig så mätt och ändån veta att jag inte fått i mig så pass övermycket kalorier. Och min ämnesomsättning sjunker inte heller:) Känns bra och göra det på rätt sätt, det känns verkligen som att jag kommer lyckas. (och inte gå upp allt igen senare)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0