Tisdag

Gud vad jag ska krångla. Det finns två inre röster som tjatar imot varandra hela tiden, den ena säger i stort sätt nejnejnej hela tiden, den andra säger men detta är bra för mig? Jag måste skärpa till mig om jag ska komma någon vart.
Ta en dag i taget känslan funkar bäst.


Frukost: 1 apelsin, 6 köttbullar (!!!?), 2 dl allbran. (316 kcal)
Lunch: 1 dl pizzasallad, ½ dl riven morot, ½ bit kassler (100kcal)
Mellanmål: 1 apelsin, 1 ½ dl majs (140 kcal)
Middag: 2 vegitariska vårrullar (196 kcal)
Efter träning: 1 dl mjölk (45 kcal)

Sammanlagt: 797 kcal

Träning: 1 h cirkelpass styrka, 30 min core, 45 min spinning ( ca - 600 kcal)

 
Måste sluta upp med att äta konstiga saker till frukost? haha, igår var det tacoköttfärs idag var det köttbullar! Måste även sluta knapra i mig allbran, innehåller en massa socker faktiskt. fibrerna är dock ett +. Men det kan jag få i mig på annat sätt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0