Suget

Jag tänkte skriva lite saker mankan äta när man känner att man bara måste tillåta sig äta något för att dämpa suget, inte för jag känner sådant riktigt sug så ofta men ja, när det är helg och man skulle vilja ha något iallafall.


Tinade hallon
Värmer frysta hallon i micron så att de kan mosas lite o vattna av sig, sådant man brukar strö över socker på o ha till glass fast jag skippar den delen. Väldigt gott! (1 dl hallon innehåller 35 kcal)


Fryst majs
Haha lite märkligt men jag tycker det är supergott att bara ta fram en lite skål o hälla upp lite frusen majs, majskorn då allstå, och äta det fruset:) (1 dl majs innehåller 66 kcal)



Jag här även läst om att det ska vara gott att frysa melon, russin och vindruvor. Men har inte prövat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0