Sleepless

Jaha , så nu sitter jag här framför datan.. Och vill inte gå o lägga mig, lägga mig i sängen och känna hur godiset sakta flyter ut och lägger sig på mig. Jag hatar det !

Jag hatar att somna mätt, överhuvudtaget, jag hatar att somna utan att känna att jag varit duktig och att jag kommer vara ett steg smalare nästa morgon, ett snäpp vackrare. Jag vill inte vakna upp och inse att jag blir äckligare för var dag som går.

Så nu sitter jag här. Läser er andras bloggar. Och önskar att jag kunde vara duktig flicka. Kontrellera mig själv.

Äckel. Jag är pinsam.

Och jag vill sova, men jag vägrar lägga mig ner.
Life's hard, get used to it. Eller. Life's a bitch, so fuck it. Eller är det Life's fucked up, so fuck it?  Hhaha gah ingen aning. G33k. 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0