Bror och jag

Haha jag är redan skoltrött! Hemskt ju, jag brukar endån se fram emot att träffa alla man inte träffar på fritiden efter ett lov. Men denna gången kände jag bara nejnejnej! Jag går i ettan på gymnasiet inriktning natur, så det är en massa plugg.

Fick även tillbaks min data som vart iväg och fått störra arbetsminne eller vad det heter så den inte ska vara så fruktansvärt trög längre:)


Planerade att skriva in dagens intag och vikt här när skolan började, så här kommer det!

Dagens intag:
Frukost: - (Inte speciellt bra, men det var så tidigt jag mådde illa bara av att dricka vattnet för att få ner p-pillret)
Lunch: 2 små tacos bröd (riktigt kasst:S), majs och gurka, vatten till det. 300 kcal skulle jag tippa på
Mellanmål: 1 clementin (50 kcal)
Middag: 3 sesamnuggets, 1 ägg, kinamix (majs, ärtor och lite ris blandat), kina mixen krydda jag med chilli. Mjölk till det. (400 kcal)

Sammanlagt: 750 kcal


Jag hade nästan tänkt skippa och träna eftersom min late kompis sa att hon inte palla. Men efter ett samtal med brodern under middagen bestämde jag mig för att jag fanimej kan träna själv som jag faktiskt brukar göra ofta, förstod inte varför det skulle kunna hindra mig idag?!

Det intressanta samtalet med brossan, jo, det är såhär, att min bror kämpar stenhårt på att gå upp i vikt, han planerar sin dag så att han ska få i sig så mycket kalorier så möjligt och hinna träna sin styrketräning. Han har redan vuxit sig stor och är mycket muskulösare än många av sina vänner, men i högstadiet var han minst, och fick alltid höra kommentarer på det. Och det har satt sig i hans psyke, han säger att han hatar sin kropp, hans nyckelben syns alldeles för tydligt. Där sitter jag mitt emot han och tänker hur ironiskt allt är. Där sitter jag och hatar min kropp, för jag känner mig för fet. Jag planerar min dag för att äta så regelbundet & nyttigt som möjligt, och äta så lite kolhydrater som möjligt, och även träna då. Denna terminen kommer han satsa stenhårt på att bli större, och jag kommer satsa stenhårt på att bli mindre. (smalare)

Jag måste verkligen lägga in en presentation om mig själv, det finns en bakgrund till mina tankar med, precis som det finns för brossan.

Nu ska jag bara smälta maten lite, sen drar jag ner på gymmet och kör kondition och styrka, singel.


Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

Åh ellerhuuuur! och jag blev lite glad när jag såg att en utav dom hade exakt samma bh och trosor som mig, i rött. Huhu :D seeexy mama.



Jomen åh, fyfan vad avundsjuk jag är på dig. Kärlek saknar jag, som fan. Eller, jag har aldrig riktigt haft någon respons på min kärlek, eller så har folket som tyckt om mig inte fått respons utav mig. Tur i oturen I would say. Men sanrt säkert.. Hoppas jag.



Och nja, jag har avslutat allt med honom nu.. Senast idag faktikst. Så det känns lite jävligt nu. Men jag var tvungen. Så nu får man ut och börja leta BRA killar istället, haha!

2009-01-08 @ 20:19:57
URL: http://burnitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0