Onsdag

Jag tar en dag i taget. Vågen stannade på 51,8 kg. Det gjorde mig inte besviken eftersom jag vet det är bättre att gå ner sakta och rätt. Så länge jag går ner nånting iaf. ;) Och fick nyss redan på att pizzasallad (vitkålen) bara innehåller 16 kcal per 70 gram. Och jag älskar pizzasallad!:)


Frukost: 1 knäcke, 1 ostskiva, 1 ägg (130 kcal)
Lunch: 1 dl riven morot, 1 dl pizzasallad, 1 msk fisk (100kcal)
Mellanmål: 2 clementiner, ½dl frusen majs. (100 kcal)
Middag: ? Planerar laga 2 vegitariska vårrullar (200 kcal) eller mannagrynsgröt.

Träning: Planerar 30 min core och 30 min Booty. (Booty är ett pass då man tränar rumpa, lår, superbra träningspass!)


Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vilket bra tips med pizzasalladen :)

2009-01-14 @ 19:05:08
URL: http://thin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0