Måndag

Måndagen har gått bra, fick verkligen panik imorse när jag ställde mig på vågen,53,8 kg, ja hade lyckats gå upp två 1,8 kg under helgen! Helt sjukt! Nära 54 kg. Herregud! Men det gjorde mig bara ännu mer taggad inför veckan eftersom jag vet vad som händer om jag tabbar mig.


Frukost: - (Har så svårt för att äta på morgonen)
Lunch: 1 dl majs, 1 dl pizzasallad, vatten till det. (80 kcal)
Mellanmål: 2 små köttbitar från gryta, 1 äpple, 1 morot och Grönt te (100 kcal)
Middag: ? Planerar att laga blodkorv. 4 skivor. (400 kcal)

Träning: ? Planerar att gå på Bodystep, men N är sjuk o jag gillar inte att gå på det själv:/ Suck. Uppdaterar sen hur jag löser det! 


Puss!

Update 1: Okej snabb omplanering kollade upp hur mkt kalorier blodkorv innehåller, 187 kcal skivan! Noway. Jag tar o lagar mannagrynsgröt istället. Eller soppa. Uppdaterar igen ikväll.

Update 2: Middag:  Veg. soppa. Mjölk till. (150 kcal)
Sammanlagt idag:  330 kcal
Nu ska jag ut och testa stegräknaren. Får räka med promenad idag. Ska iallafall förbränna de kalorier jag fått i mig. :) Kolla lite på <a href="http://www.stegraknare.se/omvandla#vikt">stegräknare.se</a>, satsar på att gå 10 000 steg i rask takt så förbränner jag nästintill allt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0