Määätt.

Jag har inte kunnat lista ut var designproblemet ligger, och har ingen ork just idag att verkligen ta itu med det, måste komma på ett bra sätt hur jag ska göra det först.

Jag har nyss fått i mig kvällsmat och jag blir verkligen mätt på ingenting, sjukt va magen kan krympa fort! Jag känner mig faktiskt pigg och ingen illamående känsla heller, så är nu och sugen på att hitta på något!
Har dock ingen ork att fixa mig, jag har haft vackrare dagar än nu kan man ju säga! (a)

Längtar tills jag kan komma igång med min träning också, jag mår så himla bra av det, älskar verkligen det!
Jag har alltid vatt en träningsnörd, tränade varje dag förr ett tag sen men den sista skolterminen har vatt så stressig att jag kommit ur mina gängor..
Så denna terminen har jag besämt mig för att hur stressigt det än är så måste jag försöka planera tiden bättre så jag hinner med träningen också, jag blir galen annars!

Ajajaj min mage va ont de gör nu, o allt ja fick i mig var en liten biff o en halv potatis. Det var iallafall kul och laga maten:)

Så vad kan jag nu hitta på? Lägga pussel? Läsa bok? Ringa någon? Läsa bloggar? Surfa om allt möjligt? Tv? Film? JAG VET INTE
Helst av allt vill jag umgås med folk, men jag pallar inte försöka göra mig fin, hoppa ur mjukisbrallorna, usch nej, vågar inte lämna mina kära mjukisbrallor.

Kommentarer
Postat av: mg

Det är så sant, och när man väl börjat träna och komma i form så är det underbart. Och det är ju ganska kul när man kan skryta med kondition och styrka på idrotten, hahaha :) <3

2009-01-04 @ 12:24:23
URL: http://stayperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0