Lördag

Blev att jag träffa kompisar och kolla film igår, M sov hos mig sen vi låg o snacka till kl 4 på morgonen, saknar verkligen att jag inte kan träffa henne lika ofta nuförtiden. Vaknade idag och var inställd på att jag hade gått upp sen gårdagens tabbar. Men hade gått ner 2 hg! (51.9 kg) Sjukt. Kommer kanske senare..
Menmen, idag blev det en macka till frukost, sedan iväg o shoppa lite, såklart kom jag hem till färskt bröd och kunde inte motstå fresstelsen. Äckliga kolhydrater. Måste slutaaaaa.

Nu hade jag velat åka iväg och kolla på när älskling spela cupp men jag vet inte hur jag ska få tag på han så det blir nog att läsa en god bok istället. Fan att jag inte pallar ut o springa.  Ingen motivation idag. Har man redan pajjat dagen har man ingen motivation att vara duktig sen. Men ska iaf va duktig med maten resten av dagen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0