Late again

Förlåtförlåtförlåt, har inte kommit hem förrens nu idag, spenderat dagen efter skolan med min underbaraste vän, tack för att du finns<3!

Har nyss bitit mig i läppen och satan va ont jag fick, gott nu slipper jag tänka på om ja ska ta en jordnöt eller ej eftersom det är salt och kommer svida:)

Har kommit på en känsla som faktiskt är underbar, om man är sugen på att äta något, så ska man tänka lite djupare, känna av sig själv sin kropp, sätt tungan mot gommen, och bara koncentrera dig på existensen av din mun och känslan av att den är tom och med en len tunga, det hjälper iaf mig att inte luras av suget hjärnan ger än. Kan tänka mig att det kan ge motsatt effekt också, men på mig funkar det galant! :)

Puss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0