Gymnastikboll

Då var det fredag och äntligen helg igen, dagens vikt var 52,1 kg, och slutet av nästa vecka ska det deffenetivt vara nere på 51 kg något. 

Jag har funderat på att sticka och köpa järntabletter, mamma tror jag har blodbrist eftersom jag har blitt lite slöare. So why not, kan ju faktiskt va därför.

Och dessutom ska det köpas en gymnastikboll till mig, en sån stor av gummi, en bra övning är att bara lägga sig på den o göra precis som när du gör sit-ups fast i mindre rörelser, du gungar på bollen typ, och desto längre du håller på desto mer känns det och ger det. Sen finns det ju massor av andra övningar man kan göra med en sådan med.

Ett tips är att sitta på en sån istället för i soffan när man kollar tv o guppa lite på den, det ska tydligen stärka bålen (starka bål=platt mage), och det är inte direkt så ansträngande:). (sitt rak i rygg)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0