Frukostfan

Godmorgon! Sitter här och känner mig illamående, men nu är det inte för jag är sjuk längre, fått tillbaka min apptit tydligen, jag som faktiskt gilla att inte alls känna mig sugen på att äta. Men nu har jag stoppat i mig en massa frukost, varför? Himla onödigt. Fattar mig inte på hur jag tänker ibland, fastän jag hela tiden tänker att jag måste gå ner i vikt, så ändån när jag väl sitter där ibland så strör jag socker på mina flingor o tänker skitsamma. Jag får inte tänka skitsamma! För det är inte skitsamma. Och det vet jag att jag verkligen inte tycker, var är min gamla vilja? Jag måste skärpa mig!

Idag ska vi på kalas på eftermiddagen, jag vill inte ha nån äcklig tårta eller kaka. Pallar inte att det kan va så fel att man skulle vilja hoppa att äta det. Jag tänker inte äta det.



Läste om brittney på aftonbladet, hon har tydligen kommit iform igen.  Kommentarer på artiklen var att hon såg sjuk ut här. "Äckligt smal" Det är ju bara så fult att säga att man ser sjuk ut när man ser ut så här? Hon är ju vältränad till tusen, och deffenetivt inte äckligt smal, min mamma e t.o.m smalare förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0