Fredag

Vaknade tidigt idag vid kvart över sju, fastän jag började vid tio, kändes dumt men kunde inte låta bli att gå upp och kolla vad jag vägde. Vågen stannade först på 51, sen flimrade det lite och hamnade på 51,1 kg. Menmen det duger det med, jag trodde det skulle vara oförändrat så:) Sedan hade jag inte så mycket och göra efter det i väntan på att sticka till skolan, så de blev att jag föll för min hunger och åt en större frukost än jag tänkt.


Frukost: 1 äpple, 2 clementiner, 2 knäckebröd, 2 msk allbran, ½ dl mjölk. (300 kcal) så jäääävla kasst. Men jag har ju nått mitt mål för veckan så.
Lunch: 1 dl rivin morot, ½ dl gurka, ½ dl fil, 1 dl musli med kanel. (200 kcal)
Mellanmål: 1 äpple, 1 clementin, 1 bit mörk choklad. (150 kcal) Det är precis som att börjar dagen dåligt så bara fortsätter det!
Middag: VILL INTE HA. :(  Men kommer knappast kunna ta mig undan det. Ingen har ätit middag med mig på hela veckan så jag kommer inte kunna fly undan, kan bara försöka styra vad det är vi ska laga. :/


Nu ska jag snart iväg på massage för första gången, shiiit kommer göra ont är så jäkla spänd i ryggen! Men det ska bli spännande:)! Kommer alltså inte kunna träna idag heller för man får inte anstränga sig efter en massage tydligen. >.<

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0