Borta

Blev ingen uppdatering igår eftersom jag aldrig kom hem från skolan, sov hos en kompis under natten så har inte kommit hem förrens nu. Finns ingen kul och berätta. Det är precis som att när jag kommer hemmifrån eller ur mina rutiner spricker allt. Jag skiter i allt jag kämpar för. Så jävla svag blir jag. ÅH! Det är frusterande.

Och inte hjälper det att någon har gömt undan vår badrumsvåg? Vågar inte fråga vart den tagit vägen eftersom då fattar de att jag väger mig dagligen. Orkar inte om jag blir tvungen att köpa en egen våg och hålla gömd..

Så ja, inget kul som sagt, flippat ut har jag, och jag vet inte hur mycket jag väger. Kommer inte våga ställa mig på vågen förrens jag kämpat i några dagar.

Imorgon är det helg efter skolan, jag ska fanimej vara duktig denna helgen. JAG MÅSTE!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0