Blä!

Kommer ha gått upp till imorgon. Äckliga skit.

Älskling kom idag! Inte träffat han på evigheter kändes det som, och har var så gullig! Jag hade glömt hur underbart det känns att ligga nära han och bara blunda och känna honom, tänka på hur underbar denna människa är. Hans vackra bruna ögon kollandes på mig, leker med mitt hår med hans fingrar. Jag älskar han så. Tyvärr va han tvungen att åka hem redan efter två timmar eftersom bussarna slutar gå så tidigt och ingen kunde shussa han, och han skulle träna tidigt imorgon så han kunde inte sova här. Så här sitter jag och försöker att inte stoppa i mig nått. Fetto.

Förövrigt fråga en av mina klasskamrater idag i matsalen om jag verkligen åt ordentligt, eftersom hon aldrig ser att jag äter i matan precis, några tuggor sallad. Jag sa att jag tyckte skolans mat var äcklig, vilket den är, och att jag åt när jag kom hem istället. Gör jag ju faktiskt, senare, till middagstid, innan träning. Lite.
Lite kul att det var hon som oroa sig och inte N som jag gått med så länge jag kan minnas. Hon är van antar jag. Nyttiga jag wiho..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0