Våren

Idag känns det äntligen som våren är påväg, klockan är kvart över fem och himlen är fortfarande blå! Helt underrbart!
Pappa hjälpte mig skicka in en asökan till mitt sommarjobb idag så nu har man fått det gjort också.
Det är nu 4 månader kvar tills det är dags att börja bada och flascha magen. YEES. De framsteg jag gjort är redan borta, suck. Vad förväntar jag mig ska min taktik fungera kan jag bara inte skita i den en hel vecka bara för jag tror det inte gör något. Allt jag uppnått försvinner.
Jag måste fokusera.
Imorgon är det tack o lov måndag, ny vecka, nya tag. Just nu mår jag hemskt dåligt eftersom jag känner mig så uppblåst.
Längtar till skidresan nu. Vill bara bortbortbort! Samtidigt som jag är rädd för att glömmas bort av dig. Jag vill inte att du ska kunna låstsas som det vi hade aldrig existerat.. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0