Rasar

Allting rasar, hur många jag älskar och håller nära ska jag förlora? utan att förstå, utan att kunna påverka. jag känner mig så jävla maktlös. Paniken finns i hela mig , det spricker snart, saknaden gör så fruktansvärt ont allt han lämna mig med var ett enda stort frågetecken om vart det gick fel? och nu du? ska du nu också lämna mig? jag förstår inte vad som hänt? jag förstår ingenting? samtidigt som en äcklig panik spriders sig ut med min kropp. Jag är hemsk, hemsk, hemsk, inte konstigt han sluta älska mig. jag står inte ut. har aldrig känt mig så här ensam. hur ska man någonsin våga lita på någon man älskar, alltså våga älska någon, om personerna man håller kärt närsomhelst kan lämna en? Jag står inte ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0