Torsdag

Då har man alltså ätit klart för idag, trivs inte med mättnadskänslan men den är ju faktiskt bra för mig. Ska snart sticka iväg till spinningen, så förhoppningsvis somnar jag med känslan av viktnedgång till nästa dag.


Frukost: 1 dl rågfras, 1 äggvita, 2 msk riven morot 70 kcal
Lunch: ½ dl riven morot, 2 små tuggor pannbiff 60 kcal
Mellanmål: 1 äpple, ½ dl riven morot, 4 klunkar mellanmjölk 120 kcal
Middag: lite grönsaker, några tuggor kyckling, 3 pennor (pasta) 100 kcal?

Träning:
spinning 45 min (ska) -300 kcal

Sammanlagt:
350 kcal -300kcal


Jag ser att jag fått lite magrare ansikte och tydligare nyckelben, men jag har jävligt lång väg kvar. Håller jag det såhär stadig med regelbunden intagning och flitig träning så ska ja fantamig lyckas till lovet, måste bara se till att lura min ämnesomsättning så den inte stannar av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0