Torsdag

AHhh vatt ut på en hääärlig svettig springtur nu, det är tur man älskar att springa<3 Är tydligen någon kupp i helgen sprang förbi vandrarhemmet när ett lag killar, vet inte vilken sport antagligen fotboll, kom ut från vandringshemmet, snyggingar var nåra iaf, lite ögongodis på vägen var helt okej ju. Sprang även förbi en hage där en stor vit vacker häst sprang med mig vid sidan om andra staketet. Jag har aldrig ridit i hela mitt liv, och alltid varit rädd för hästar, men vackra är dom deffenetivt!

Träningskalkylatorn påstår att jag med min hastighet och tidsmässigt, räknat med vilken vikt o längd jag har förbrände 490 kcal, sjukt ju, brukar aldrig räkna att jag förbränner så mycket när ajg chansar i mitt huvud. Vet inte om jag vågar lita på det där men man kan ju alltid hoppas det är så:)


Frukost: 2 äntligen mackor,BLÄ! somsagt sov hos kompis>.<  360kcal?
Lunch: 1 kycklingsnitzel 168 kcal
Middag: 2 äpplen, 1 grilladkyckling lår 200 kcal

Träning: promenad, cykling, springning -580 kcal

Sammanlagt: 728kcal -580kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0