Tisdag morgon 50,6

Vakna tidigt idag med som vanligt, egentligen börjar jag inte förrens halvtio, har redan ätit frukost, blev det sista stora päronet som fanns kvar. Man blir så sjukt mätt av det, kunde inte äta upp hela. Idag har jag sedan bara två lektioner jag kommer vara hemma vid halvtolv tiden igen. Så lunchen blir också hemma. Men bara för att jag spenderar mesta tiden hemma idag ska jag inte småäta. Ikväll blir det core och spinning. Dessutom har jag en jäävla massa plugg att ta tag i, borde nästan börja nu för att hinna med!

Och btw vägde jag mig idag, vet att jag egentligen inte skulle vägt mig förrens på fredag men jag kände jag behövde lite pepp! 50,6 kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0