Set me free.. after.

Varför sitter jag här? Borde gå och duscha och sen plugga som * på franskan. Gud.

Var ut och sprang, det var underbart, men jag trodde ajg skulle spy i slutet, älskar att pressa mig till det yttersta. En sak jag kom fram till är att det är endast när jag springer , som jag inte känner mig äcklig. Den här känslan av att vara äcklig, inte känna sig värd något.. Den är ofrånkomlig, jag önska jag slapp den. Det är därför jag måste bli nöjd med mig själv. Så jag kan börja njuta av livet.

Alltid när jag mår dåligt för annat så är det detta jag riktar in mig på, så att jag slipper tänka på allt annat i mitt liv. Detta får mig att glömma det andra. Att låta bli att proppa i mig kalorier är i mitt huvud hela tiden, att jag är hemskt och äcklig finns också i mitt huvud hela tiden...

Jag ska bli normal. Så fort jag är nöjd. Haha just en bra överenskommelse va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0