Segggggg

Varför ska jag verkligen ta det på allvar när det hunnit gå så långt? jag minns efter nyår att jag tänkte att jag hade bra tid på migg att gå ner på ett häslosamt sätt,. jag har fanta mig fetare nu än jag var då och kommer få råträna och käka sparris ända tills sommarlovet börjar nu ju! GAH. Men punkt slut jag ska göra allt i min makt för att slippa se ut så här när juni månad börjar.

Igår var det disco" så blev supande på förfest men jag försökte att inte dricka för mycket, satt länge och väl med mina groggar. Får hoppas jag dansa bort lite iallafall.

Idag är vädret underbart, så en springrunda blir det allt, men eftersom jag bara tänker dricka vatten till frukost och max 50 kcal så tänker ajg nog ta rundan efter lunch istället när jag är tvungen att äta med familjen..
Det värsta med lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0