Running girl

Ahh sitter här nu nyduschad efter en lån svettig skön runda, vädret har varit underbart! Det var extra kul att springa idag för mamma och jag var och handla i eftermiddags, fick ett par nya mjukisbrallor, en ny craft träningstshirt, älskar dom så himla snygg modell, och sedan ett par riktigt snygga addidas träningsbyxor, sånna tajta trekvarts, med röda ränder längst ner på sidorna,så himla fina:)  gladgladglad!

Vid närmare eftertanke, när jag kollar på min kropp, vet jag att jag inte kommer vara "fit" vid 48 kg. Allt det fettet på min kropp väger deffenetivt mer än 1.4 kg. Men 48 det ska jag klara, sen kan det hända att jag är nöjd ändå fastän jag inte är 100% fit. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag kämpa tills jag är 100 % nöjd. För jag är trött på att vara obekväm med mig själv, det snor så mycket glädje från livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0