Påskmat?

Jag sitter och läser bloggar om oroligheterna över påskmaten, jag själv har knappt märkt av att det är påsk, inte ätit något annorlunda på hela lovet eller ens vatt hemma när vi haft gäster. Inget påskägg brukar jag få heller så det har inte helller varit något problem, vi är ingen godis familj direkt, även om alla är normalviktiga. Eller ja min mamma är nog underviktig, men inte sjuk eller något sånt dock.
Fick en ask choklad hjärtan av farfar, men det har jag redan bjudit på kompisar och det som är över lägger jag ner i källaren till fritt fram att ta för dom som vill.

Denna dagen har jag varit ensam hemma, är inte nöjd med dagen och blev arg på mig själv så jag stack ut och sprang en runda. Det gick så himla bra i början av lovet och nu har jag varit upptagen med andra tankar att jag inte riktigt hållit räkningen på kalorierna. Ändån tur att skolan börjar snart. DÅ är det riktigt race enda fram till sommarlovet! Fyfan va taggad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0