Påsklov dag 2, Förmiddag

Sitter här och känner mig seeeg. Kan inte sova mer men det hade varit väldigt skönt! Hade planerat att springa en 5 kilometers runda idag, men hur ska jag orka? Jag måste orka! Men jag tar det nog efter lunch isåfall, känns som jag inte riktigt vaknat ännu och sticker jag ut och springer då kommer jag bara må illa.
Frukost intaget är samma som igår, specialar smoothien:) hiih, 80 kcal änslålänge dådå.
Suck hoppas verkligen jag kan komma undan med lite kalorier till lunch. Störande att bo med familj när det gäller att gå ner i vikt.

Önskade jag kunde säga att jag ville komma iform till sommaren bara och att de skulle respektera och hjälpa mig. Men de skulle bara påstå att det är hemskt med idialen flickor ser idag blablabla och börja hålla sten koll på mig och proppa i mig massa mat. Men jag menar SNÄLLA jag vill inte bli äckligt smal, jag vill bara få en platt hård mage! Men det skulle de nog aldrig låta sig förstå, tyvärr. Så jag får göra på lite mer fel sätt. För det bästa sättet kan jag inte genomföra så som jag lever idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0