Påsklov dag 2, Eftermiddag

Dagen har fortsatt och till lunch blev det ½ portion mannagrynsgröt, 1 äggvita, lite sallad,gurka,tomat. ca 220 kcal

Och nu har jag även vatt ute och sprungit 4 km plus lite styrketräning, sitter för tillfället och häller i mig vatten och känner mig fettig.

Till kvällen fick jag inte igenom min vilja av att göra broccolisoppa, utan istället blir det nån stek och rotfruktsgratäng.. får bli att ta mest morötter och de andra rotfrukterna och undvika potatisen. Sen mycket sallad och nån bit stek bara. Måste ändån få i mig mer kalorier än gårdagen så ämnesomsättningen inte sjunker. Jag får ut och gå med nån polare ikväll så blir det bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0