Påsklov dag 1

Dag ett på lovet har änsålänge varit superhärlig.Solat på terrassen och fått lite färg! :)  Fast väldigt trött sen gårdagen men har inte tid att sova:)


Frukost: 1 dl frysta jordgubbar, 1 msk yoghurt, 2 msk lättmjölk + vatten. 80 kcal  (min specialar "glass/smoothie")
Träning: sprang 6 km -300 kcal
Lunch: ½ äggvita, 1 dl kinamix (majs,ärtor & lite ris blandat), 3 sesamnuggets. Tippar på 200 kcal

Ska snart få gäster lovat att stanna på förätten (sparris:D + egentligen parmesanost men de skiter jag i)  och sen ska jag ut och grilla med polare, men då säger jag att jag redan ätit med gästerna.  Ljug-apan.  16 kcal

Totalt:
296 kcal,  -300 kcal från Träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0