Övernattning

Snart är det äntligen helg igen! ÅH! Idag har jag ångest, jag sitter här och magen spänner känns som den ska explodera, 700 kcal har jag fått i mig, och för några veckor sen hade jag tyckt det var helt okej. Men nu är det ett riktigt fail för mig, efter att ha legat på ca 300 kcal. Eller egentligen är det inte kaloriintaget jag är arg över. Det är att jag kom upp i den gränsen pågrund av att jag t.ex helt plötsligt fick för mig att det var okej och ta ett till äpple efter att jag redan ätit ett och blivit mätt på det.  Det är ju totalt onödigt! Tappa kontrollen lite liksom. Varför fortsätta äta när magen redan säger den är full? Så idiotiskt! Nu måste jag vänta extra länge tills jag kan ut o springa för måste smälta denna jävla maten.
Varför dagen blev så dålig från början var helt enkelt för att jag sov hos en kompis, fick käka macka till frukost bara för det inte fanns något annat o ja kunde ju inte säga att jag inte ville ha något!
Och jag som ska väga mig imorgon, så jävla sugit. Menmen inte hela världen antar jag, ska svettas strax och sedan är det ju alltid en ny dag imorgon.

Tänk att det snart är dax och börja köpa pröva bikinis, fyyyyfaaaann va ja hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0