Onsdag

Då var onsdagen klar, längtar tills klockan blir tillräckligt för att gå och lägga sig. Seg och trött i kroppen är vad jag är. Idag satt mamma med mig när jag skulle äta min kvällsmat, hon sa att jag inte kunde äta så lite, hoppas verkligen inte hon ska börja med några jävla misstankar och hålla koll på mig nu. Jag mår bra, jag ska bara bli av med detta jävla fettet jag ska inte svälta mig, jag strävar inte efter att bli en pinne. 48 kg. sen ska jag va nöjd. måste vara.


Frukost: 1 äpple, ½ dl hallon 67 kcal
Lunch: 1 dl pulvermos, 1 dl riven morot, 1 dl pizzasallad 152 kcal
Mellanmål: 100 g minimajs, 1 dl hallon 39 kcal
Middag: ½ port mannagrynsgröt, 1 äggvita 100 kcal

Träning: 20 min cykling, 40 min lätt gymmande -180 kcal

Sammanlagt:
359kcal -180kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0