Måndag morgon

vaknade klockan sex idag, omöjligt att somna om. så  nu sitter jag här och segar. jag är laddad inför veckan, på fredag är det dags att väga mig själv igen. Till frukost idag har jag planerat 1 äggvita och ½ dl hallon. Till lunch är det fiskburgare idag, och jag har alltid tyckt det var gott. Men ja tror faktiskt inte jag bryr mig idag, vill inte ha. Får bli sallad och en ½ fiskburgare, inget bröd. Får inte överstiga 100 kcal iallafall.
Sedan slutar jag relativt tidigt idag, så när jag kommer hem är det viktigt att tänka på att jag inte får ta ett mellanmål större än 50 kcal.  Middagen har jag tänkt fejka om det går och ta ett jättepäron istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0