Lördag

3 kilo till, sen är sommaren perfekt. Jag vet att jag kommer klara det.

Frukost änsålänge specialarsmoothien 60 kcal, snart ska jag sticka ut och springa..:)

För nån dag sen köpte de hem tunnbröd, jag har alltid vatt svag för det, men har inte käkat av det, inget bröd nejnej. :)
Sedan är det ju helgdag vilket betyder att det kommer landa på ca 500-600 kcal idag. Men det är ändån rätt bra för då förlorar jag inte min ämnesomsättning, lite variation liksom. Så på måndag när jag är tillbaks på 300-400 kcal per dag kommer det ge extra större effekt. Asså jag har ingen fakta på detta jag pratar om, jag tycker bara det verkar rimligt såhär. Att kroppen inte ska vänja sig att alltid bara få i sig runt 400 kcal.

jag ska inte trilla tillbaka till skiten, jag ska göra det så rätt jag bara kan. jag måste. tänker inte komma tillbaks till den jääävla skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0