Kalorier.nu

Gillar verkligen denna sidan, och helt gratis är den. Hade tänkt lägga in en bild jag printa men det gick tydligen inte, så får skriva dagens intag istället änsålänge. Det blev ingen lunch, efter skolan stack jag och köpte ett paket frusna hallon, 1 paket Qourn färs (3% fett) och 1 packet Qourn bitar (3%fett), 2 passionsfrukter och 2 mangos.

Till mellanmålet tog jag ett äpple, de 2 passionsfrukterna och ½ dl lättmjölk. Kalorier.nu sa att det blev 89 kcal sammanlagt. Jag har redan -60 kcal av cyklingen till och från skolan, (20 min cykling sammanlagt)

Nu ska jag byta om och sticka ner och gymma lätt. Ingen hårdträning idag.
Sedan är det bara kvällsmaten kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0