Fallande ögonlock

Jag förstår inte vad det är med mig, hela veckan skiftar jag mellan att vara så trött att jag knappt kan hålla ögon öppna och ändån kan jag itne sova när jag går och lägger mig och jag vaknar jätte tidigt, det är störande för det gör att jag inte orkar träna så mycket som jag skulle vilja. Jag menar man får ju inte samma glädje av tränignen om man hela tiden bara vill stupa ner i sängen och sova..

Jag hade förstått det om jag åt väldigt lite men grejjen är att jag är en jävla mysslyckad trög idiot som inte sköter mig så det kan inte bero på det, jag vill verkligne inte bli sjuk nu när lovet börjar och allt!

Ska snart ut och springa iallafall för vädret är helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0