51 kg

Idag vågade jag väga mig för första gången sen jag varit på skidsemestern och skadat mig! Var tvungen eftersom jag har registerat mig på kalorier.nu.  Där man registerar va man äter och motionerar och de för diagram för hur ens viktnedgång går. Verkar som en kul liten underhållning, kommer självklart skriva ner intag utag här också, eftersom detta faktiskt är lite av min mat och tränings dagbok.

Änsålänge har jag bara ätit frukost, specialarsmoothien 58 kcal.
Lunchen är skitäcklig idag i skolan så funderar på om jag kan fixa att äta hemma ist.
Jag vet inte hur planerna inför kvällen ser ut. men jag vill inte dricka. gah. tänker inte

Nu är det iaf bara 3 kg jag ska gå ner till sommaren. Har gått om tid men jag kör på som jag gör. Regelbundet och små nyttiga portioner. Och massor av vatten och träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0